Hvala što ste posjetili Luckyeg!
Trudimo se pružiti vam najbolje iskustvo kupovine. Ako niste zadovoljni vašom narudžbom, molimo vas da kontaktirate nas kako biste započeli postupak povrata unutar 7 dana od primitka vaše stavke/izdelaka.
Molimo vas da obratite pažnju da prihvaćamo samo proizvode u izvornom stanju – ne nošene, ne oprane, ne izmijenjene, ne oštećene, čiste, bez dlačica i kose te s netaknutim i pričvršćenim etiketama. Također, ne možemo obraditi proizvode koji su vraćeni bez našeg prethodnog znanja.
Ako želite vratiti bilo koji dio vaše narudžbe, morate kontaktirati službu za korisnike na Kontaktirajte nas i dobiti obrazac za povrat proizvoda koji mora biti uključen u vaš paket.
Defektni, oštećeni ili pogrešno poslan predmet(i)
Imate pravo na potpuni povrat novca ako su vaš proizvod(i) defektni, oštećeni ili pogrešno poslani. Ako smatrate da su vaši proizvodi oštećeni tijekom dostave, morate pribaviti dokumentaciju 'Dokaz o oštećenju' od vašeg dostavljača, koja bi trebala biti uključena u vaš povratni paket.
Neusklađenost boje
Postavke vašeg računala mogu promijeniti boje slika prikazanih na stranici. Manja odstupanja u boji ne znače da je proizvod defektan ili pogrešno poslan. Međutim, ako ste sigurni da ste primili proizvod pogrešne boje, molimo vas da kontaktirate Službu za korisnike kako biste provjerili je li povrat ili povrat novca moguć.
Politika otkazivanja
Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo vas da se prijavite na Moje narudžbe, odaberete narudžbu s kojom vam treba pomoć i zatražite otkazivanje. Ili kliknite Kontaktirajte nas kako biste nastavili.
Radnje | Vremenski okviri | Iznos koji se refundira | |
Proizvod | Cijena dostave | ||
Otkazivanje | Unutar 24 sata od potvrde narudžbe | 100% | 100% |
Unutar 24-48 sati od potvrde narudžbe | 90% | 100% | |
Preko 48 sati, nije poslane | 80% | 100% | |
Narudžba poslana | nema | nema |
Postupak povrata
1. Podnesite zahtjev za povrat na Kontaktirajte nas službi za korisnike unutar 7 dana od primitka vaše narudžbe. Molimo vas da uključite objašnjenje i fotografije u kojima navodite razlog povrata.
Zadržavamo pravo odbiti povrate bez prethodnog odobrenja od strane naše Službe za korisnike.
2. Nakon što naša Služba za korisnike odobri vaš zahtjev, pružit ćemo vam adresu za povrat kao i obrazac za povrat proizvoda koji mora biti popunjen i uključen u vaš povrat. Molimo vas da pošaljete proizvod(e) putem vaše lokalne pošte unutar 3-5 radnih dana od primitka obrasca za povrat. Molimo vas da NE koristite ubrzane kurirske usluge poput UPS-a, DHL-a ili FedEx-a; obična usluga pošte bit će sasvim dovoljna. Molimo vas da čuvate broj za praćenje.
3. Svi vraćeni proizvod(i) bit će podvrgnuti inspekciji. Povrat novca ćemo obraditi kada potvrdimo da proizvod ima probleme koje ste naveli. Nakon što obradimo povrat novca, obično je potrebno 10-15 radnih dana da se sredstva prebace na vaš račun, ovisno o vašoj banci ili usluzi plačanja. Vaša banka ili usluga plačanja može naplatiti malu naknadu za transakciju.
Sva plaćanja kreditnim karticama bit će refundirana isključivo na originalnu kreditnu karticu.
Napomena: zadržavamo pravo ne obraditi povrat ako proizvodi nisu vraćeni u prihvatljivom stanju.